Akibat 4 jam berturut-turut memandu,
duduk dalam kereta dalam kedudukan yang statik,.
beratus2 pusingan sterang dilakukan.,
di bawah terik cahaya matahari.,
kesan daripada GLOBAL WARMING.,uh..
Cukup..
mengakibatkan kesengalan-kesengalan di tangan dan badan,
otot2 jadi kurang bertenaga,
menghirup aircond yg kekurangan oksigen,
menyebabkan sel2 darah yg sampai di kepala yg bukannya oxyhameoglobin.
Membawa kepada kepeningan di kepala..
DAN
membuatkan post ini tak berapa nak panjang.
Tapi, perasaan berdebar-debar tetap ada utk hadapi 2 perkara ni.
Di mana salah satunya merupakan penentu masa depanku.
dan yang lagi satu membolehkan aku bebas ke mana2.(HAHA)
SATU
Oh, ini biasa kita dengar-dengarkan daripada mana2 pelajar lepasan SPM.
10 Mac 2010..
Test JPJ, kereta sajela tapi.
Hah. Aku bakal graduate daripada IMKEDA.
Trimas IMKEDA,
sebab 'KAU' bagi guru yang bagus,
sebab 'KAU' xcharge mahal sgt,
sebab 'KAU' aku dapat jumpa kawan2 lama dan baru,
sebab 'KAU' membuatkan aku gila nak bawak kereta.
HaHa.
Doakan aku lulus supaya..
taklah ayah aku susah2 nak jemput mak balik keje.
taklah kakak aku susah nk pergi mana2 utk m'perkembangkan bisnes TUDUNG nya.
n sudah semestinya taklah aku susah2 nak pegi rumah kawan!!;)
itupun...KALAU aku lulus..
InsyaAllah..
DUA
Uh, makin berdebar-debar pulak nampaknya.
11 MAc 2010..
SPM result keluar!
dah lama kot xpikir pasal result.
Tup, tap, tup, tap.
Khamis ni dah nak keluar.
Ada kawan aku bg mesej,
" Dis thursday is da day we will be released from hell"..
haha. Aku gelak je baca.
Gitu pulak.
Aku xrasa pun tertunggu-tunggu sgt result ni.
Mungkin disebabkan terlalu TAKUT.
haha..dahla . tanak ckp panjang.
Cukuplah..
Skrg walaupun tinggal lagi 3 hari,.
doa+tawakal tetap kena teruskan.
WISH U ALL THE BEST!!
specially dedicated to my besties..
n of course to EXCELL9!!

No comments:
Post a Comment