Tuesday, January 19, 2010

selamat hari lahir ABAH..


Hari ni birthday abah aku. Tp, aku xwish lagi. Ahhaa..aku bab2 nk wish aku cam segan sikit. SMS bolehla.. kenapa ya? aku pun xtau.. tp, sat gi aku wish kot, sms la tp. Abah, seorang yg kdg2 pendiam, tp kdg2 jugak banyak celotehnya. Orang kta, muke aku banyak ikut muke Abah. Yeke? ye kot. Aku banyak jugak mewarisi sifat2 ayahku. Pendiam tp hati penuh dgn kata2. Bukan mengumpat dalam hati, cuma ada perasaan yang susah nak diluahkan. Senang kata, aku ni agak egola. Ahha. Abah, ..hm, aku dulu manje gile skali ngn abah,tp, sejak dh makin besar ni..aku segan ngn abah. Nthla. Aku jarang byk ckp ngn abah, aku prefer untuk senyap bila ngn abah. Huhu. Tp, aku sayang abah aku. Aku suka benda2 yang berkaitan seni..seni? itulah yang abah suka. Abah seorang yang kreatif, pndai melukis..combination warna..tp, abh dah x buat semua tu lagi. Yela, sibuk bekerja untuk membesarkan anak-anaknya yang tercinta. Aku sebagai anak, ingin menjadikan sesuatu yang disukai oleh abah dan aku sebagai satu kerjaya.xsemestinya dalam seni lukisan,tp, berkemungkinan seni bina ataupun pereka dalaman.Apepun, selamat hari lahir ABAH yang ke-58!!!!!!!!!!! Semoga panajng umur dan dimurahkan rezeki..trima kasih kerana menjadi abah yeng terbaik di dunia ini..doakan ika ABAH.. ;)

p/s: nak ckp byk lagi..tp..tbe2 ilang idea..xpelah.aslkan misi tercapai!!

1 comment: