mereka2 yg sedang penat..fhew~
akuu n mereka..
nadh, tuan rumah..
akhrnye, dpt gak rehat2 jap..menjelang pukul 4..org pun kurg dtg..
jom gmba ngn pengantin perempuan..

berangan jap.ahahaha....~
ni la 'hdiah' untuk tetamu
Tanganku sakit sekarang..mungkin d'sbbkn terlalu lama memegang bakul yg berat..yela..dipenuhi dengan kotak2 songket yg mngndungi sebiji telur dan 'porch' hitam dihias indah dengan manik2 yg menawan.
Agak penat jugakla..cam biase..kenduri kahwin la katekan..kalo xpenat, xwt keje ar tu.ahaha.. Disebabkan aku agak arif bab2 nk jd pembagi bunge telur(xde nickname ke utk keje ni?), so aku phm benar lah cmne rse penatnye..(b'dsrkan pglman aku mase knduri khwin kedua2 kakak aku).. Huih..
Yang agak bestnyer bgi aku..before dtg umah Nadh ni, aku drive sndri !! Yela, pgi tu aku kene blaja kereta (setelah berkali-kali tertangguh) .. so, tu lah first day aku bwk kete scare rsminya setelah mendapat lesen L.. tp, still ade pgajar la..xkn aku drive sndiri kot..adui2..sengal2 tgn ni msih terase...stop dulu la erkk..salam..

No comments:
Post a Comment