Di satu petang di Kajang, aku duduk2 sambil termenung...
ish, MasyaAllah...aku bukan nak merenung nasib ye.!huhu
teringat pulak kat Alam Perdana... pergh.. baru bape hari..
dah start demam rindu ke?? HAHA..
paling aku igt dialog one of my roommate ni..IJAH
"KO INGAT AKU XKUAT KE??"
setiap kali die cakap ayat tu je, kitorg satu rumah gelak kot..
yela, aku ngan syafiqah la yg slalu jdi penyebab die ckp mcm tu..
ala...gaduh2 manje la katekan..
sambil lawan tgn...mane xnye, tangan die kecik je kot..dgn gaye2 die yg excited tu..
hadush, rindu pulak nak gado2 ngan die..HAHA
ijah san..^^
jangan risau..aku rindu gak kat housemate2 lain,,
RUMAH LORONG 18,
RUMAH LORONG 14..
Alhamdulillahh..aku rse beruntung gak dapat satu rumah ngn plajar 2nd intake..
dapatla dijauhkan keterasingan antara 1st n 2nd intake..
rapat ngn ahli2 rumah ngn dak2 kelas..
lama2 kami smua saling kenal-mengenali especially bila perlu bekerjasama dalam menjayakan 1001 malam kami which is our dinner on 5th August.. *wink2..
1001 MALAM??
hehe..inilah gelagat2 kami pada malam dinner..
walaupun agak rasa kekurangan sbb majlis lewat sejam,
tapi, alhamdulillah...
HAH??!
perasan x ade beberapa org yang pakai selempang hitam putih tu??
ha...tu la Putera Puteri yang menang AWARD malam tu.. HAHAH...antara award2 yang mereka menangi ialah.. :
- Miss Sleeping Beauty
- Mr Sleeping Beast
- Miss/Mr Glamour
- Lelaki/Perempuan Melayu Terakhir
- Tun Teja
- Hang Tuah
- Miss/Mr Talkative
- Miss/Mr Sporting
Tu je kot rasanya..
Bestla..macam dalam Anugerah Juara **** pulak..
hahaaha..
oklah..penatla pulak nak tulis lagi...
cukuplah sekadar gambar yang lebih banyak berbicara, btul x??
antare muke2 yg xtahan ngn sume makanan2 ni..heheheehehe..
oklah..itu je untuk entry kedua SHAPUT ni..
assalamualaikumm..~







weyh.. klako dowh. huysh....malu pown de, nk tgelak pown de gak bc kisah aq kat cni. hahaha
ReplyDelete:)
nanty kte create bnyk lg kngn kt sne nnty...
ReplyDeletedoa2 la kte dok dkat2 je..
bilik,kuliah n sume2 a..
ukhwah fillah abadan2..
ijah kembang idong da tu..ika tulis psl dye..haks3
ReplyDeletehahhaaa..insyaAllah..boleh sgt2., kalo jauh, didekat2kan...ukhwah fillah abadan2 abada...
ReplyDelete