Wednesday, August 11, 2010

Shaput 1


Assalamualaikum sahabat2ku sekalian..
Seperti sudah sepurnama rasanya tidak berjumpa..

ehem2.. Akukah yg menulis ni??

Jap, tukar mode balik.

Huhu..pekaba smua??!!

actually, aku tidaklah mahu mengatakan bahawa dengan menulis dengan cara penulisan yang mengikut tatabahasa yg betul itu salah, cuma..aku rse belum tiba masanya untuk aku menulis se'formal' itu.

ape2pun, skrg ni aku masih selesa dgn cara BAHASA SMS ini tp pd mase yg sama aku SOKONG penulisan dengan bahasa dan tatabahasa yg betul. !!

errm, aku bukanlah nak crita pasal penulisan, tp hajat aku akhirnya kesampaian which is MOOD yang diperlukan utk menulis tntg ape yang selama ni belum terluah melalui penulisan. YES! 


--------------------------------------------------------------------------------------------

 MEMOIR OF SHAHPUTRA (a.k.a. shaput!)

 yes. this picture was taken by "unknown" on our last day at ksp.
haha. sedih kan??
bukan ape, bila aku igt2 balik, ni la gmba pertama n last kitorg satu kelas.
coz before ni belum pernah lagi la amik gmba satu kelas..
huhu..anyway, credit to ''unknown''!

perlu x untuk aku sebutkan nama2 mereka kesemuanya?
haha, sebut ajelaahh..

dari kiri atas : shahizan, ily, awatif, afiqah, farah, shafira, ika, nadirah.
dari kiri tengah : husna, ahlam, syafiqah, mira, kak laila(kaunselor kami), syahida, ina, aini, saleha, nabihah, fatin, amal.
dari kiri bawah : irfan, shazwan, zaimey, alif, esham, amirul, hishamuddin, murthada, aizat.
dari kiri depan skali : hairul, syuraih, n imran(xde dlm gmba)

 eh, lum cukup lagi ni..
ni baru 1st intake punye kelas...
2nd intake nye blum lagi...
ni die..jeng3...


dari kiri atas : izzat on, hazwan, syafirul, aiman, nafis, aizuddin, a'an, hisyam, pa'an, izzat j.
dari kiri bawah : afifah, hani, lubna, naimi, kak laila, ziani, amalina a.k.a. melly, aqmar, dhamira, ijah.

cukup 50 orang kesemuanyaa..
wa...alhamdulillahh...

ok,habis bab introduce.
;))



No comments:

Post a Comment