Salam sayang kerana Allah..
wah, rase cam dah gileeeeeeeeeeeee x update blog ni..
alhamdulillah, hari ini Allah kurniakan kudrat untuk tgn ini bergerak menekan papan kekunci ni...
hmm...
rse macam baru je semalam balik kampung,makan ketupat, kuah lodeh cik a, ayam masak kicap, kuah kcang....~pergh....padahal dah nak hampir sebulan dh duk sini....harap2nye,gambaran makanan2 sume tu tak luput dri ingatan..huahua..
n rase macam baru semalam menjejakkan kaki kat cairo airport...tup tap, arini dah abis belaja pasal enzyme module 2...mashaAllah..cepatnye mase berlalu sampai diri ni macam tak perasan ape2...ish3...
gamba2 kat ats ni saje letak...ade gmba aku tengah babai kakak aku mse kt klia.. ade gamba kitorg tgh lepak tepi laut mediterranean sebelum gi kelas...gmba floor..n gmba mase on the way gi alex dri kaherah..
aku xpandai nak menggambarkan perasaanaku mase aku smpai sini, sbb aku rse cm xberperasaan langsung n xpercaya aku leh smpai sini....apepun, alhamdulillahh....
n..aku harap dapat belajar banyak ilmu kat sini memandangkan nu bumi anbiya'..rse beruntung pon ade sbb dipilih Allah utk datang ke sini menyaksikan sendiri tempat yg selama ni selalu disebut2 dalam Al-Quran...
byk sbnenarnye bnde nak cite,tp cukuplah setakat ni dulu...memandangkan jam pon dah dok tunjuk kol 1 lebih...esok cuti lagipun.hahaha..~~






No comments:
Post a Comment