1. You have to print screen wallpaper that you are using right now.
dah..tu kat atas tu ha..budak comel..
2. Tell us why you like the wallpaper
kenape? haha, sebab tu anak sedara aku yang paling comel..
kenape? haha, sebab tu anak sedara aku yang paling comel..
cucu pertama mak ayah aku..
semua syg gile kat Hassan Syukri..
anak kakak aku yg kedua..Siti Nafisah..
alhamdulillah, kehadiran Hassan membawa sinar dalam keluarga kamii..
hehe, mane taknye, hampir setiap hari rindu bangat same Hassan!
esp nenek die..pergh, nampak gamba Hassan kt komp,
mesti ckp, "alala...hasan tomei, tomei die...!cepatla balik sini yang..."
Hassan .. Hassan .. memang buat sume org rindulahh..
sekarang die dh 6 bulan .. dh pndai nek walker..
slalu webcam ngn Hassan, aktifnye die.. bguih le tu.. tndenye bijak..insyaAllah..
cepatla balik semenanjung ye Hassan..
Kakak aku yg first tu pulak, bile nmpk baju baby je, mesti nak beli.haha..
suke sgt budak2..pastu, postkan kat sarawak..bg Hassan..
huhu..senang cite, wallpaper ni m'buatkan kitorg sume bahagia bile melihat keceriaan Hassann..
=) =) =)
3. Tag 10 people
- as-syuhada
- nur nadhirah abdul aziz
- siti aeishah khidir
- nur fathanah mohd ali
- nur izzati rahim
- wan anis
- nur syahida
- irhamni zubir
- abdul razak sanusi
- sape lgi sorg..er, sape2 jelah yg nak ditag. hehe
npe tag aq???
ReplyDeletesaje2, hahaa...
ReplyDelete