Sabtu lepas a.k.a. 24 April 2010,
untuk kali yang ketiga aku gi tlg kakak aku berniaga kat sekolah die..
kat Sri Jelok..sempena Hari Sukan..
best r gak..jumpe budak2..
sambil2 tu imbau kenangan aku time kecik2..
I used to be a runner back then,
I really love it when it is my turn to run to pass the batton,
haha..sori,saje ckp bi..
Dulu ade la masuk, 4X100,4X200..
aku suke yang ber"kali2" je..sbb aku xde la kuat lari sgt..
ape2pun, aku suke sports..
Netbal, Badminton, Chess...
netball n badminton penah ar jdi wakil..
tp, xde ar menang sgt..hahahaa....
xpe ah, hepi gak..^^
Tu ah,
when i saw the cute kids running that day,
suddenly the memory of my past came..
hahaaa, best gle..
NAK LARI LAGII !!!
boleh,
tapi dengan cara lain..
hehe..
aku nak berlari,
tp bukan secara fizikal..
tp mental n rohani..
lari nak dapatkan ape yg kite nak..!!
kejar dunia??sementara je..
akhirat yang penting...........
hehe..
N...
lagi satu, gambar ni..
baju budak2 ni macam baju rumah zamrud kan????
arrrrrrghhh..bestt!!
GO ZAMRUD!!!!
GO ZAMRUD!!!!
ahaha, xde ah, aku xdela jerit name zamrud kat situ..
tpi, mmg ah..aku sokong hijau ble dorg tgh lari..
sbb zamrud ah aku suke warne hijau ..haha...
salute to zamrud's captain!! hait!!
such a great memory ne~
senyuman manis ahli2 zamrud...
hahaa...walaupun aku xmsuk ape2,
hepi r gak..;))

mane gambar aku??
ReplyDeletehahaa, aku dh agk ah kau tnye soklan tuh..
ReplyDeleteade aaa...kat blakang2 tu...
gmba ni time f4 ke f5??
ReplyDeletekonfius eh..