Wednesday, September 1, 2010

jika esok masih ada..

Alhamdulillah, esok..jika diizinkan Allah..
dapatla aku jumpa kawan2 premedik shahputra..
Hanya Allah shj yang tahu betapa aku rindunye diorgg..~~
huhuh...dan..
esok juga penentu roommate aku kat Mesir nanti..
tak kisah sgt sape yang jdi roommate aku nnti..
sbb kalo bkn org yg aku xknl lgi pun ape salahnye..
leh rapat2kan ukhwah..
harap2 esok jadi satu kenangan yg indah sebelum fly ke mesir..
insyaAllahh..~


No comments:

Post a Comment