Assyu, asifah... alashan lambat buat tag ni... anyway, "better late than never", bukan?
Adakah anda rasa anda HOT???
Aku tak hot tapi Cool..(nih cam syahida and assyu pnyer...haha sorry aq cilok...tp aq mmg cool pown...haha prasan kew???)(mmg ayt sebijik,sorry!)Upload gmbar kegemaran anda
aku pilih spongebob.
sebab.. spongebob comel!!! and innocent.. haha..
xdelah.. sebab aku dah lame xtgk kartun favourite aku ni.
lgipun skrg ni spongebob yg baru mcm xklakar sgt b'banding dgn yg lama..
tpi, xpelah kan..aslkan muke spongebob xdiubah suai sudahla!
bila kali terakhir anda makan pizza
pizza? hmm..bile ek..aku xigt aa sbb aku xsuke sgt mkn pizza. Jap, aku nk try recall.. *silent*..
pizza? hmm..bile ek..aku xigt aa sbb aku xsuke sgt mkn pizza. Jap, aku nk try recall.. *silent*..
adui, sori..aku xberape igt sgt bile, cuma aku ade satu part memory yg aku tgh mkn pizza..
dengan kwn2 premedic aku..ye kot!
lagu terakhir anda dengar?
nasyid selawat kat oasis dlm program Indahnya Iman .. nasyid,lagu..same kan?
selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
zu, zulaikha, ikha saian, ika, zusai, err..ape lagi.. ika-chan..
lagu terakhir anda dengar?
nasyid selawat kat oasis dlm program Indahnya Iman .. nasyid,lagu..same kan?
selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
zu, zulaikha, ikha saian, ika, zusai, err..ape lagi.. ika-chan..
Tag lagi 8 orang
1. Aini Hafizah
2. Wan Anis
3. Assyuhada(sori aku tagged ko balik,hehe)
4. Nabilah Yunus
5. Liyana Ibrahim
6. Abdul Razak
7. Irhamni Rahman
8. Nazrin Afifi
9. J lo!
9. J lo!
siapakah org no 1 kepada anda?
ohho..Aini, kawan seperjuangan aku kat pre-medic kuantan..kwan yang baiikkk..
dia seorg yg sgt berani..gns sket kot..wlupun skoola perempuan..but, die comel..huhu
kata sesuatu untuk org no.5
kata sesuatu untuk org no.5
liyana?? sgt rindu kat kau!!...sori, aku xcontact sgt ngn ko..
ape2pun, jgn risau..aku xlupe kat ko ..~
harap2nye ko sntiasa dalam keadaan yang baikk..:)
no 3 ada hubungan dgn sape2 tak?
assyu?? of course la.. ngn aku..hehehe...
die baik, jgn risau..pandai menjaga batas2 dlm perhubungan..insyaAllah..
bagaimanapula dengan no 4?
nabilah yu !! rindu jugakk!! cmanela ye kau skrg kat ktt..
thnks sbb slalu update blog n crite psl hidup ko kat sane..
walupun skrg kita jauh, insyaAllah..kita jumpa kat Alex nnti ye..!!
kata cinta untuk no 2
wan anis..?kata cinta? huhu.. syg wan anis!! wan anis yg comel..smoga berada dlm keadaan yang baik2 slalu ok...;) jgn lupe kite ok..!
kata cinta untuk no 2
wan anis..?kata cinta? huhu.. syg wan anis!! wan anis yg comel..smoga berada dlm keadaan yang baik2 slalu ok...;) jgn lupe kite ok..!
ape persmaan no7 dan 8?
mereka berdua satu sekolah, menganggotai BUDI Integomb, aliran sains agama,,err,,ape lagi..byk kot...!
berikan lima yg anda thu tntg org yg tag anda
assyu, BAIK!
assyu, tggl kat kuala selangor
assyu, seorg yg pndai berkata2
assyu, suke menceriakan orgg..hehe
assyu, kwan selamanya..insyaAllah..
persamaan lembu dan kambing?
due2 haiwan n herbivor, boleh wat daging korban, makhluk ciptaan Allah, berkaki empat..n so on..
perassaaan anda buat tag nie..
tgh sakit tekak, tp akhirnya dpt gak wat tag ni setelah berkurun lamenye di tagged,, so, gembira saje.!
adekah anda thu si razman tue sengal?
adekah anda thu si razman tue sengal?
err, i dnt know him..sorry
Gay or less?
Gay or less?
huh? seorang perempuan yg sedang cuba memperbaiki dirinya, insyaAllah untuk menjadi Muslimah sejati..

haha...bwat pown...btw, cun weyh blog ko...ngee...jelez2
ReplyDeletenama saya dimanakah?????
ReplyDelete