Sunday, May 2, 2010

: kenangan tercipta lagi..

ohaiyok gozaimass..
ni gamba2 yang diambil semalam..
aku sempatkan diri jugak utk jumpe dengan diorg..
walaupun agak ter"kocoh-kocoh" sket..
tp,sempat gak..
alhamdulillah la aku da jadi driver sejati..keh2..
pagi2 lagi, aku gi jabatan pendaftaran negara kat putrajaya utk buat sijil lahir..
smpai situ,,die kate leh dpt tghari tu...
so, aku pikir..nnti aku ngn kawan2 aku nk gi alamanda, aku amikla..
lgpn tutup 5.30ptg..
so..pastu, pegi kat hentian kajang..
untuk amik passport yg aku buat semalam nye..
hahaa..
yang kelakarnye..mule2 aku jumpe aeishah khidir, pastu tbe nmpk irhamni,pastu tetibe lagi nmpk syida ghani..pergh..4org skali gus dak2 integomb aku jmpe..so,borak2 aa sket..
xaci..irham suh org tu faks kan surat tawaran untuk wat passport,so die dpt half-price..
hahaa..xpe ah..rezeki dia..aku un xterpikir nak wat mcm tu..bgus2.
then,dh dapat passport tu..woh, cantik2..(first time buat passport mmgla..haha)
pastu balik...rilek2 jap..pastu kluar balik..
gi jmput kawan2 aku gi alamanda,,

YEAH. LAME GILE TAK JUMPE DIORG. EH ASAL TULISAN BESAR NI.? EXCITED SUNGGUH KOT..hehe
 ok, berbalik kepada tulisan asal..

haaa..pastu, kitorg berempat beronggeng bersame2 dalam kereta wira ijau yg aku drive tuh a.k.a. Zulaikha, Ain Nadirah, Fathanah dan Fareesha..(eh,mane nadh??)
ha...nadh ni mmg ar...
tiba2 die kate xleh pulak..sbb ade hal...die kate xsempat..
nadh ni mmg aaa..
nadh ni mmg aaa..
nadh ni mmg aaa..
nadh ni mmg aaa..
(sori ar, aku rse nadh lagi suke aku tulis name die byk2 dlm blog ni.haha)
nadh ni mmg aaa..(ok2, ni yg last)
last2, die kate, 
"ika..kite leh gi alamanda kalo awk nk gi situ, nnti my sis drop kan kite kat situ..leh x..??"


haa.. ELOK sangatlah tu nadhhhhhhh...aku ckp dlm hati..
sbb sebelum ktorg kuar tu, kejap kate nak gi midvalley, kejap kate nak gi alamanda..
so, last2, gi alamanda..
YEAH... sesampai nye kitorg kat situ(4org), lapa giler ah.. !
nadh pulak suh tunggu die kalo nk mkn..(nadh lagi..hehe)
apetah lagi aku ni mmg tak tahan lapa, ain,abey(fareesha) ngn tif pn tgh lapa gak..
so, aku msg nadh..

" Nadh, ade 3 org girl tgh dlm kesusahan, kalo x makan, bole pengsan, so, makan dulu ekk.."
(ayat auta je ni,mksud sama)


jadi, kami makanlah di SRI RASA..(xsure betul ke namenye..)
mahal gak ar..same macam kat klcc..yelah kan, tempat byk pelancong..
borak2, makan, minum..batuk2..gelak2..
ika dan abey..(cucu ain curi2 tgkp gamba)

 alhamdulillah...selesai pon makan...mane nadh ni..??
alhamdulillah...selesai pun minum...mane nadh ni...??
pastu..lame2 tu nadh pon sampai...
so, dgn BERAT HATINYA, tunggula dia makan..
hahaaa...just kidding..xkesa pon..^^
agak ar..agak kelaka gak ar..lame gak die ni makan..nth ape tah die main2 ngn kuey teow tu.

dalam 2 jam(hiperbola gile) pastu, nadh pon habis la makan..
dh tersengguk2 aku tnggu..ain pulak, tertido kot!! ish3..
xde ah, memain je... !!hehee..sori2..terlalu byk pulak perkara yg auta kali ni..
tulah, terlalu banyak berfikir, sampai bercampur aduk..
huuuu..
ok! bowling pulak lepas ni! lama xmain kat alamanda..last sekali kat sini, mase form1..pergh, 5 TAHUN dh...
main ar..best r gak..sbb xselalu main..
bile dh lame xmain, pastu main, suda tentunye ia jadi best, kan,kan..??
pastu yang xbest nye.... !!
kureng la nadh..die buat perjanjian..sape menang ngan sape kalah, kene kongsi duit, belanje kitorg..(markah t'tggi n terendah)
bykla..terkena pulak mase tu, tgn aku ok bile baling bola bowling tu..dpt r markah tertinggi..alhamdulillah..err..tp..abis ar duit aku pasni..erk.
hehee, ala, blnje 20sen dh..hahaa...

akhirnye, aku ngan ain belanje waffle....sedap!!!
aku xpernah makan pun yg ade aiskrim ats die tu..first time ah tu..
ish, rugi sape xbeli .. 
aku beli utk sendiri pynye yg stick tu..hehe..

 
so, itula ceritenye..

actually, tgh ngntuk sket skrg ni..xde idea sgt..
tp, akhirnye dpt gak buat post ni..yg sememangnya aku nak gak letak..
sbb aku jrg letak post berkaitan ngn kawan2 baik aku sekola SAUJANA IMPIAN..
really appreciated them 4 being my best friend..
don't worry ne~..although, kite akan makin bertambah dan bertambah kawan,
kalau kita masih saling mengingati, dan yg penting "keep in touch"..
insyaAllah...kita masih akan kekal macam ni...
kenangku dalam doamu..
aku juga akan mengenangmu di dalam doaku..insyaAllah..
ukhwah fillah abadan abada..~;)
farewell~..


No comments:

Post a Comment